Gramy na Maxa odc. 524 14.11.2017

AUDYCJA: LOOTBOKSY W BATTLEFRONT 2 RECENZJE: ASSASSIN'S CREED: ORIGINS, PROJECT CARS 2


Pobierz plik

Heretic - 2 dni temu

Jak zwykle dobra audycja, słów kilka o ACO bo właśnie ogrywam. Gram bez tego feralnego Patcha 1.5 który psuje grafikę na ps4 Egipt i okolice wyglądają rewelacyjnie! ile tu jest pracy wsadzonej, bo kraina Nilu jest podzielona na wiele regionów, w zależności od ukształtowania terenu mamy różną faune i flore, a w zależności od wpływów politycznych mamy architekturę Egipską, Perską, Grecką i Rzymską, i charakterystyczne dla nich elementy architektury mozaiki na posadzkach, rzeźby na ścianach, płaskorzeźby, hieroglify, wielkie monumentalne pomniki, nawet wzory na tkaninach i odzienia regionalnej ludności się różnią ... zadbano również o obyczaje społeczności które możemy obserwować albo poznawać wykonując misje, za to zawsze lubiałem serię AC że to było jak podróż w czasie do jakiejś epoki!. Udźwiękowienie i muzyka zawsze była mocna strona serii, instrumenty były dopasowane do czasów a kompozycje potęgowały imersje w podróży w odległe epoki, tradycja podtrzymana, utwór przewodni jest mityczny i mroczny, oprawa audio wizualna potrafi czarować. Gra ma zaadoptowany system poziomów przeciwników i broni, uważam że to jest plus, ponieważ wymaga to od gracza takiego minimum myślenia albo planowania oczywiście jest to przy takich grach jak wiedźmin bardzo uproszczone ale dobrze że UBI zaczyna iść w tym kierunku. Przebudowana została również walka która nie jest już tylko automatycznym spektaklem finiszerów, bywa trochę chaotyczna ale po zapoznaniu się z broniami i ich cechami można płynnie przechodzić między typami oręża np. z miecza w łuk, albo z włócznie żeby dopasować ataki do sytuacji. I to zaczyna nieźle funkcjonować, od razu powiem że łuk oraz jego odmiany to najlepsza broń dająca świetną zabawę i tutaj nie rozumiem dlaczego - nie zrobili możliwości craftowania strzał? Mam dopiero 10lvl, i bardzo mało widziałem głównej fabuły, ale wydaje mi się że to będzie mroczniejsza część, antagonista mocny i bezwzględny dla wrogów od razu polubiłem typa. Nie uważam że błędem jest brak umiejętności assasyńskich, czasy starożytne były brutalne i dzikie, wygrywał mocniejszy poza tym argument że Bayek jest pierwszym Assasynem, podoba mi się drzewko umiejętności, w końcu jest motywacja żeby robić misje poboczne i zbierać punkty doświadczenia, fajnie że można u kowala zmieniać lvl swoich ulubionych broni, ale nie rozumiem dlaczego pancerze czy zbroje nie mają lvl? ten definiuje po prostu nasz poziom. Mam nadzieje że gra starczy na wiele godzin i wypełni choć trochę lukę po wiedźmienie 3. Kleopatra i Cezar zgineli zamordowani politycznie i to jest dobry materiał żeby podpiąć pod to kolejne części, i może dostsaniemy jakieś kontynuacje tylko w innych regionach, coś jak było w przygodach Ezio. Pozdro!

00