Decyzja Mattricka o opuszczeniu Microsoftu była elementem procesu reorganizacji firmy

Logo Gramy na Maxa GnM Audycja Podcasty Recenzje

Od dwóch dni miano „człowieka na tapecie” przylgnęło do Dona Mattricka, osoby odpowiedzialnej za kampanie marketingową i ogólną promocję nowego Xboxa na światowym rynku. Kolejny odcinek serialu „w sieci kłamstw” z Mattrickiem w roli głównej, znajdziecie poniżej.

Sprawa odejścia/ zwolnienia Dona Matricka ze stanowiska szefa oddziału Microsoftu ds. interaktywnej rozrywki nadal pozostaje niejasna. Pewnym jest, że obecnie Mattrick pełni funkcję prezesa Zyngi, wstępując na tron w zastępstwie Marka Pincus-a. Co ciekawe, ostatnie doniesienia wskazują na to, że decyzja o odejściu Mattricka od giganta z Redmond była świadomą decyzją i częścią kampanii prowadzącej do reorganizacji struktury firmy.

Decyzja o transferze Matricka do obozu Zyngi wpłynęła korzystnie na notowania firmy, sprawiając aż 11% wzrost ceny akcji firmy. W tym momencie za kawałek tortu z czerwonym pieskiem w roli głównej, przyjdzie zapłacić $3,04.

Trzymacie kciuki za Mattricka i jego nową życiową ścieżkę, czy może jesteście tak zdegustowani czarnym PR-em wokół Xbox One, że najchętniej zapomnielibyście o istnieniu tej kontrowersyjnej postaci?

Exit mobile version