Twórcy genialnego kurczaka, studio SuperGiant Games donosi, że ich gra o „końcu świata” osiągnęła magiczny pułap 2 milionów sprzedanych egzemplarzy.
W lutym tego roku, podczas imprezy DICE 2013 Amir Rao, twórca studia SuperGiant Games ogłosił że Bastion dobił do wyniku 1,7 miliona sprzedanych kopii. Minęły zaledwie cztery miesiące, a twórcy dobili do okrągłej liczby 2 milionów. Czy jest to wynik zadowalający? W tej sprawie wypowiedział się pracownik firmy, Greg Kasavin:
Bastion jest naszą perełką W 100% spełnił powierzone mu zadanie, pozwalając nam na uzyskanie wyniku 2-ch milionów sprzedanych kopii. Tym samym uzyskaliśmy pewnego rodzaju swobodę twórczą, pozwalającą na tworzenie gier na naszych warunkach i w czasie który uważamy za konieczny do ich pełnego ukończenia.
Tworzenie gier to ciężka praca pochłaniająca mnóstwo czasu i pieniędzy. Chcieliśmy stworzyć tytuł w którego granie nie wywoła u grających uczucia zawodu. Dałeś nam swoje pieniądze i poświęciłeś swój czas na przejście naszego tytułu. Chcemy byś poczuł się doceniony!
Informacja pochodzi z rozmowy przeprowadzonej przez Joystiq podczas tegorocznych targów E3.