Twórcy wyrobili się mocno przed czasem.
W branży panuje termin “złoty status”, którym określa się etap ukończenia prac przez deweloperów i przekazania tytułu do tłoczni. Tego statusu doczekało się Borderlands 3, co Gearbox oficjalnie ogłosiło na swoim profilu na Twitterze.
Gearbox Software bardzo skutecznie prowadzi swoją kampanię reklamową. Od marcowej oficjalnej zapowiedzi gry, do sieci trafia masa informacji i materiałów promocyjnych, które podsycają przedpremierowy hype. Wczoraj otrzymaliśmy zwiastun Zane’a, jednej z czterech grywalnych postaci, a dzisiaj dowiadujemy się, że gra została skończona. Zarówno graczom jak i twórcom pozostaje oczekiwanie na 13 września, gdyż tego dnia w końcu złapiemy za broń i ponownie wyruszymy w pogranicza Pandory.
Borderlands 3 ukaże się 13 września 2019 roku na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Gra zadebiutuje również na Google Stadia wraz z uruchomieniem platformy. Przypominamy również, iż pecetowa odsłona tytułu będzie dostępna wyłącznie na platformie Epic Games Store do kwietnia 2020 roku.