Dzień dobry GnM – powolny powrót do rzeczywistości

Logo Gramy na Maxa GnM Audycja Podcasty Recenzje

Targi Gamescom 2014 zakończyły się niemal tydzień temu, jednakże nie dla nas, co możecie zauważyć poprzez ciągle przybywające materiały.

Przez kilka ostatnich dni Dzień Dobry GnM zniknęło z Gramy Na Maxowego firmamentu, jednakże wszystko spowodowane było przerzuceniem wszystkich sił przerobowych na dokończenie prac związanych z Games Comem. Na naszym kanale YouTube oraz na stronie pojawiło się już ponad 20 filmików związanych z targami, a w tym relacje z konferencji, wywiady, wrażenia z ogranych tytułów oraz gameplaye. Warto zaznaczyć, że to jeszcze nie koniec, ponieważ zostało nam w zanadrzu jeszcze kilka materiałów. Jeżeli nie byliście na bieżąco z nimi, a nie macie czasu, aby ich wszystkich szukać, to mamy dla was coś specjalniego – Wszystko w jednym miejscu.

Uwierzcie mi, że po powrocie z Kolonii, gdzie nasz sen ograniczał się do mniej więcej 3 godzin dziennie ciężko przestawić się na normalny tryb. Z jednej strony człowiek się cieszy, że może się normalnie przespać, ale z drugiej brakuje mu tych wszystkich stanowisk z grami oraz przepięknych hostess przechadzających się po halach.

Nasze obszerne, bo ponad 2 godzinne podsumowanie, które przeprowadziliśmy podczas audycji powinno odpowiedzieć Wam na większość pytań. Gdybym w skrócie miał opisać tegoroczne targi to powiedziałbym, że były o tyle zaskakujące, że tytuły, na które wcześniej nie czekałem wskoczyły na szczyt tych najbardziej oczekiwanych. Największą perełką, o której mało kto mówi jest The Talos Principle, o którym więcej możecie przeczytać w moim artykule.

Nie ukrywam, że bardzo się cieszę, że pozostało jeszcze nieco czasu do gorącego premierowego okresu, ponieważ ciągle mam do nadrobienia kilka tytułów z ostatnich miesięcy. Mam nadzieje, że moja kupka wstydu w przeciągu najbliższego tygodnia uszczupli się o Watch Dogs (jestem mniej więcej w połowie) oraz Wolfenstein: The New Order. A jak mijają Wasze wakacje? Nadrabiacie zaległości growe, czy wszystkie interesujące tytuły już za Wami i czekacie na nadchodzące premiery?

Na deser nasz najnowszy wywiad ze Stanem Justem, pracującym nad Wiedźminem 3: 

Exit mobile version