”Gra zostanie nisko oceniona i trudno mi było ocenić potencjał sprzedażowy. Uncharted to co innego” – zapewniał Neil Druckmann, dyrektor kreatywny w Naughty Dog. Szczerze i bez fałszywej skromności?

Na łamach Game Informera został przeprowadzony wywiad z dyrektorem kreatywnym w Naughty Dog, Neilem Druckmannem.
”Kiedy tworzysz nową markę, tak naprawdę nic nie jest pewne. Masz nadzieję na najlepsze, ale jednocześnie obawiasz się najgorszego, jakkolwiek banalnie by to nie brzmiało” – mówi Druckmann.
”Kilka miesięcy przed premierą obstawiałem, że gra zostanie nisko oceniona i trudno mi było ocenić potencjał sprzedażowy. Pamiętam, że jadąc na E3 mówiłem Bruce’owi Starleyowi: ‘nie sądzę, by gra została ciepło przyjęta’. Uncharted to co innego – czuć, że to taki letni hit, że ma w sobie spektakl. The Last of Us towarzyszą inne, bardziej intymne uczucia. Są tu długie interwały pozbawione intensywnej akcji i trudno ocenić, jak gracze na to zareagują” – wspomina Druckmann.
The Last of Us otrzymało niemalże najwyższe noty od serwisów zajmujących się grami. A Wy jak oceniacie tego roczny hit od studia Naughty Dog?