David Cage pragnie by gracze, do czasu premiery Beyond Two Souls, o grze nie wiedzieli zupełnie nic. To dosyć odważne zadanie, uwzględniając obecne, zupełnie przeciwne tendencje rynkowe.
Cage w rozmowie z dziennikarzami europejskiego PlayStation Blog, powiedział:
“Uważam, że gracze nie powinni w ogóle przygotowywać się na Beyond. Powinni podchodzić do gry, próbując dowiedzieć się tak mało, jak to możliwe. Podobnie jak inni twórcy gier, chciałbym móc nie mówić niczego i niczego nie pokazywać, i by na półkach w sklepach pojawiła się gra z zupełnie czarną okładką, i żeby gracze grali w nią, nie posiadając żadnych informacji z zwiastunów.
Niestety to niemożliwe. Zaskoczymy ludzi, którzy nam ufają i którym podobał się Heavy Rain – damy wam coś, czego oczekujecie, nawet nie wiedząc, że tego oczekiwaliście.
Uważam, że będzie to wyjątkowe doświadczenie. Wierzymy w nie i pracujemy ciężko, by osiągnąć nasz cel. Każdego dnia zaskakuje nas, w jaki sposób na ekranach rodzi się gra, jest to dla nas prawdziwa radość i prawdziwa niespodzianka. Mam nadzieję, że na graczach wywrze ona takie samo wrażenie.“
Beyond: Two Souls na półkach sklepowych pojawi się już w przyszłym roku.