Pierwsze oceny Black Ops 2

Logo Gramy na Maxa GnM Audycja Podcasty Recenzje

Nadszedł dzień premiery nowej odsłony Call of Duty, w sieci zaczęły jak grzyby po deszczu wyrastać pierwsze recenzje gry od Treyarch.

Black Ops 2 – jak wynika z recenzji, to dobry, arcade’owy shooter. Co ciekawe, za jedną z największych zalet wielu autorów wymienia decyzje podejmowane przez gracza w kampanii. Okazuje się więc, że Treyarch nie rzucał słów na wiatr mówiąc o zmianach, jakie ma zamiar wprowadzić.

Oto pierwsze oceny gry:

“Najbardziej znaczące zmiany w tegorocznym Call of Duty zostały wprowadzone w kampanii, z historią tak bogatą w mniejsze i większe wybory, że możecie nawet być nieświadomi, że je podejmujecie” – napisał Jeff Gerstmann z GiantBomb.

Zacytował właśnie te słowa, ponieważ… Kto by pomyślał, że kiedykolwiek usłyszymy coś takiego odnośnie “do bólu liniowych” CoD-ów? Wybory, jakie podejmujemy to chociażby wybór wyposażenia przed misją, wiele sytuacji w których możemy oszczędzić lub zabić jakąś postać (co ponoć wpływa na rozwój akcji, jest kilka zakończeń), lub wybieranie różnych ścieżek w niektórych lokacjach. W pewnym momencie zostajemy na przykłąd zapytani “Hej, chcesz w tym etapie misji postrzelać ze snajperki, czy efektownie zjechać na linie i rozprawić się z wrogami z bliska?”. Takie sytuacje zmieniają przebieg misji, a przynajmniej to jak odczuwamy uczestnictwo w nich. Poza tym, recenzenci chwalą też drobne zmiany w multi (inny system tworzenia klas) i ciekawie rozwiązany tryb z zombie. Wygląda na to, że Treyarch oficjalnie stanie się “numerem 1”, jeżeli chodzi o studio tworzące kolejne odsłony serii Call of Duty.


Exit mobile version