Trzynastego lutego ogłoszono zwycięzców DICE (Design Innovate Comunicate Entertain) Awards. Dwudziesta trzecia edycja konkursu odbywająca się wraz z konferencją dla pracowników branży growej DICE Summit organizowana jest przez Fundację Akademii Interaktywnych Sztuk i Nauk (Academy of Interactive Arts and Sciences Foundation). Na zwycięskie gry głosują członkowie Akademii w niezależnym i tajnym głosowaniu. DICE Awards to jedna z największych gali wyróżniająca wybitne gry. Za nami są już Golden Joystick Awards oraz The Game Awards, a w marcu będą miały miejsce Independent Games Festival Awards oraz Game Developers Choice Awards. Pełną relację z DICE Summit można obejrzeć na Twitchu IGNu.
News za Polygon.
Nadzwyczajne Osiągnięcie dla Gry Niezależnej (Outstanding Achievement for an Independent Game)
Zwycięzca: “Untitled Goose Game”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Reżyserii Dźwiękowej (Outstanding Achievement in Audio Design)
Zwycięzca: “Death Stranding”
Nominowane gry:
Gra Akcji Roku (Action Game of the Year)
Zwycięzca: “Control”
Nominowane gry:
Przygodowa Gra Roku (Adventure Game of the Year)
Zwycięzca: “Star Wars Jedi: Fallen Order”
Nominowane gry:
Rodzinna Gra Roku (Family Game of the Year)
Zwycięzca: “Super Mario Maker 2”
Nominowane gry:
Bijatyka Roku (Fighting Game of the Year)
Zwycięzca: “Mortal Kombat 11”
Nominowane gry:
Gra Roku (Game of the Year)
Zwycięzca: “Untitled Goose Game”
Nominowane gry:
VRowa Gra Roku (Immersive Reality Game of the Year)
Zwycięzca: “Pistol Whip”
Nominowane gry:
Techniczne Osiągnięcie dla Gry VRowej (Immersive Reality Technical Achievement)
Zwycięzca: “Blood & Truth”
Nominowane gry:
Sieciowa Gra Roku (Online Game of the Year)
Zwycięzca: “Apex Legends”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Animacji (Outstanding Achievement in Animation)
Zwycięzca: “Luigi’s Mansion 3”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Kierunku Artystycznego (Outstanding Achievement in Art Direction)
Zwycięzca: “Control”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Kreacji Postaci (Outstanding Achievement in Character)
Zwycięzca: “Untitled Goose Game” – The Goose
Nominowane gry:
- “Control” – Jesse Faden
- “Death Stranding” – Cliff Unger
- “Death Stranding” – Sam Porter Bridges
- “Star Wars Jedi: Fallen Order” – Greez
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Projektu Gry (Outstanding Achievement in Game Design)
Zwycięzca: ”Baba is You”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Kompozycji Muzycznej (Outstanding Achievement in Original Music Composition)
Zwycięzca: “Control”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Fabuły (Outstanding Achievement in Story)
Zwycięzca: “Disco Elysium”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie Techniczne (Outstanding Technical Achievement)
Zwycięzca: “Death Stranding”
Nominowane gry:
Wyścigowa Gra Roku (Racing Game of the Year)
Zwycięzca: “Mario Kart Tour”
Nominowane gry:
RPG Roku (Role-Playing Game of the Year)
Zwycięzca: “The Outer Worlds”
Nominowane gry:
- “Disco Elysium”
- “Final Fantasy XIV: Shadowbringers”
- “Kingdom Hearts III”
- “Pokémon Sword and Pokémon Shield”
Sportowa Gra Roku (Sports Game of the Year)
Zwycięzca: FIFA 20
Nominowane gry:
Strategiczne/Symulacyjna Gra Roku (Strategy/Simulation Game of the Year)
Zwycięzca: “Fire Emblem: Three Houses”
Nominowane gry:
Nadzwyczajne Osiągnięcie w Dziedzinie Reżyserii (Outstanding Achievement in Game Direction)
Zwycięzca: “Control”
Nominowane gry:
Przenośna Gra Roku (Portable Game of the Year)
Zwycięzca: “Sayonara Wild Hearts”
Nominowane gry: