Andy Kipling i Brian Mitsoda z Hardsuit Labs ogłosili przesunięcie premiery sequela kultowego, wampirzego RPGa. Nie ukaże się ona, jak wcześniej zapowiadano, w pierwszym kwartale 2020 roku, tylko później. Przybliżonej daty nie podano.
Twórcy uzasadniają tę decyzję względami jakości. Przez cały 2019 rok studio starało się usprawnić swoje procesy twórcze i powiększać zespół, ale okazało się to niewystarczające, aby dostarczyć nam produkt odpowiedniej jakości.
Szczerze mówiąc cieszę się, że ekipa Hardsuit Labs ma możliwość zainwestowania więcej czasu w swoje mroczne dziecię. Trzeba pamiętać o tym, że poprzedniczka wyszła na rynek niedokończona i pełna bugów. Na początku pełno jest zadań pobocznych i możemy spokojnie wczuć się w atmosferę nocnego Los Angeles. Im dalej posuwamy się w fabule, tym szybciej pędzi ona do końca i zostawia pewien niedosyt. Na szczęście fani podjęli tytaniczny wysiłek, aby własnym sumptem opracować i wypuścić patch łatający niedoróbki kultowego RPGa i dzisiaj można już w niego grać bez zaciskania zębów.
Więcej informacji na temat premiery twórcy gry udzielą nam podczas streama z PDXCONu (konwentu Paradox Interactive) w sobotę 19 października. Gracze mogą też przesyłać studiu pytania odnośnie tytułu na Discordzie i Reddicie. Zostaną one zebrane i przedstawiciele studia odpowiedzą na nie na streamie na Twitchu i Mixerze już w tę niedzielę.