Brytyjczycy od blisko miesiąca zdejmują z półek sklepowych ciągle tę samą grę, a mianowicie Call of Duty: Black Ops II, które skutecznie opiera się atakom innych gier.
Branża gier wideo i nie tylko wkracza w bardzo ważny okres, czyli Święta, kiedy to sprzedaż nabiera tempa i najprawdopodobniej hit od Activision przez najbliższe tygodnie utrzyma swoje miejsce. Far Cry 3, czyli jeden z pretendentów do miana gry roku ciągle próbuje atakować Call of Duty, jednakże musi zadowolić się drugą pozycją. FIFA 13 jest kolejnym tytułem, który pokazuje, że Brytyjczycy nie lubią zbyt wielkich zmian i ciągle kupują te same gry. Zobaczcie jak wygląda najnowsze zestawienie:
1. Call of Duty: Black Ops 2
2. Far Cry 3
3. FIFA 13
4. Just Dance 4
5. Assassin’s Creed 3
6. Hitman: Absolution
7. Halo 4
8. Need for Speed: Most Wanted
9. LEGO Lord of the Rings
10. WWE ’13