Stało się to czego spodziewali się niemal wszyscy, a mianowicie najnowsza odsłona Assassin’s Creeda wskoczyła na sam szczyt brytyjskiego notowania sprzedaży gier wideo.
Siła marki Assassin’s Creed jest niepodważalna i bardzo dobre recenzje najnowszej odsłony gry z serii tylko ją potiwerdzają. Efektem tego jest to, że gracze ciągle chętnie otwierają portfele, dzięki czemu najnowsze dzieło Ubisoftu wskoczyło na sam szczyt w poniższym notowaniu:
1. Assassin’s Creed III (Ubisoft)
2. FIFA 13 (EA)
3. WWE ’13 (THQ)
4. Football Manager 2013 (Sega)
5. Need For Speed: Most Wanted (EA)
6. Medal of Honor: Warfighter (EA)
7. Forza Horizon (Microsoft)
8. Skylanders Giants (Activision)
9. Just Dance 4 (Ubisoft)
10. Dishonored (Bethesda)
11. Professor Layton and the Miracle Mask (Nintendo)
12. Moshi Monsters: Moshlings Theme Park (Mind Candy/Activision)
13. Resident Evil 6 (Capcom)
14. Assassin’s Creed: Liberation (Ubisoft)
15. Pokémon Black 2 (Nintendo)
16. The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda)
17. F1 2012 (Codemasters)
18. Doom 3: BFG Edition (Bethesda)
19. Borderlands 2 (2K Games)
20. LEGO Batman 2: DC Super Heroes (Warner Bros)
Zeszłotygodniowy triumfator, czyli Medal of Honor: Warfighter spadł na 6 miejsce, czego przyczyną mogą być bardzo niskie oceny tejże produkcji. Dziwi natomiast fakt słabego debiutu innego tytułu od EA, a dokładnie Need For Speed: Most Wanted – być może część potencjalnych klientów została przechwycona przez konkurencyjny tytuł, czyli Forze Horizon.