UK Charts: Wszyscy jesteśmy skrytobójcami

Logo Gramy na Maxa GnM Audycja Podcasty Recenzje

Stało się to czego spodziewali się niemal wszyscy, a mianowicie najnowsza odsłona Assassin’s Creeda wskoczyła na sam szczyt brytyjskiego notowania sprzedaży gier wideo.

Siła marki Assassin’s Creed jest niepodważalna i bardzo dobre recenzje najnowszej odsłony gry z serii tylko ją potiwerdzają. Efektem tego jest to, że gracze ciągle chętnie otwierają portfele, dzięki czemu najnowsze dzieło Ubisoftu wskoczyło na sam szczyt w poniższym notowaniu:

1. Assassin’s Creed III (Ubisoft)

2. FIFA 13 (EA)

3. WWE ’13 (THQ)

4. Football Manager 2013 (Sega)

5. Need For Speed: Most Wanted (EA)

6. Medal of Honor: Warfighter (EA)

7. Forza Horizon (Microsoft)

8. Skylanders Giants (Activision)

9. Just Dance 4 (Ubisoft)

10. Dishonored (Bethesda)

11. Professor Layton and the Miracle Mask (Nintendo)

12. Moshi Monsters: Moshlings Theme Park (Mind Candy/Activision)

13. Resident Evil 6 (Capcom)

14. Assassin’s Creed: Liberation (Ubisoft)

15. Pokémon Black 2 (Nintendo)

16. The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda)

17. F1 2012 (Codemasters)

18. Doom 3: BFG Edition (Bethesda)

19. Borderlands 2 (2K Games)

20. LEGO Batman 2: DC Super Heroes (Warner Bros)

Zeszłotygodniowy triumfator, czyli Medal of Honor: Warfighter spadł na 6 miejsce, czego przyczyną mogą być bardzo niskie oceny tejże produkcji. Dziwi natomiast fakt słabego debiutu innego tytułu od EA, a dokładnie Need For Speed: Most Wanted – być może część potencjalnych klientów została przechwycona przez konkurencyjny tytuł, czyli Forze Horizon.


Exit mobile version