W sieci co rusz pojawiają się większe lub mniejsze wycieki związane z grami. Niedawno chociażby pojawiło się nagranie prototypu gry, nad którą mogli pracować twórcy “Ghost of Tsushima”. W maju z kolei internet obiegła wieść o filmiku prezentującym koncept kolejnej części “Prince of Persia”. Jednak niedawno miał miejsce wyciek, który deklasuje dwa poprzednie. Zgodnie z tym, co opisują Gamesradar, Eurogamer i VGC, w internecie opublikowano kody źródłowe gier Nintendo z Nintendo 64 i NESa. Informacje opublikowane na ResetEra wskazują 4chana jako źródło wycieku. Wśród produkcji, jakie się w nim znalazły, są “Super Mario 64”, “Mario Kart”, “Star Fox 1 i 2”, “Legend of Zelda: Ocarina of Time” cay “Yoshi’s Island”. Jest w nim również rzekomo dokumentacja z czasów produkcji GameCube’a, Nintendo DS, Nintendo 64 i Wii.
Internauci dobrali się już do plików i wygrzebali wiele ciekawych rzeczy. Wśród nich jest chociażby anulowane remake “Zelda II”.
Ktoś znalazł model Luigiego w plikach “Super Mario 64” i przywrócił go do gry.
Są nagrania z prototypów “Yoshi’s Island” i “Super Mario Kart”.
Dylan Cuthbert, developer “Star Fox 2” skomentował nawet jednego tweeta przedstawiającego narzędzie użyte przy produkcji gry. Ze zdziwieniem potwierdza jego autentyczność.
W wyciekach są też informacje o planach produkcji sieciowych pokemonów na Game Boy Advance bazujących na edycjach “Fire Red” i “Leaf Green”. Miałyby one potem pojawić się również na PC z grafiką 3D rodem z “Pokemon Colosseum” z GameCube’a.