“Tworzenie zbyt długich gier to fatalny pomysł”

Logo Gramy na Maxa GnM Audycja Podcasty Recenzje

Alex Hutchinson dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal, odpowiedzialny za Assassin’s Creed III powiedział, że tworzenie zbyt długich gier mogłoby wywołać zbyt duży chaos i niechęć graczy.

Hutchinson zapewnia jednak, że Assassin’s Creed III będzie ogromne (1,5 raza większe niż Assassin’s Creed: Brotherhood) i jego przejście zajmie wiele godzin:

Gra jest olbrzymia, zarówno jeśli chodzi o rozmiar fizyczny, czas, jaki trzeba poświęcić na jej przejście jak i ilość nowego gameplayu, który w niej umieściliśmyWykorzystaliśmy dużo mechaniki i systemów z poprzednich części, ale sądzę, że ciągle zbliżamy się do granicy maksymalnego rozmachu.

W swoim umyśle możesz zajmować się jednocześnie ograniczoną liczbą rzeczy, nie można przesadzać z różnorodnością, inaczej zaczniesz mieć wrażenie, że wszystko jest losowe i niespójne. Możemy poszczycić się tym, że bardzo dużo ludzi kończy gry z serii (Assassin’s Creed). Gdyby były one za długie, stracilibyśmy to. Byłoby to katastrofą w takiej grze jak nasza, gdzie bardzo liczy się spójność i ciągłość uniwersum.

Assassin’s Creed III pojawi się na polskich półkach sklepowych już 31 października na PlayStation 3 i Xbox 360.

Exit mobile version