Turniej NFL Superbowl przyciąga przed telewizory miliony kibiców, nie tylko tych z Ameryki. To także bardzo dobry moment, by pochwalić się nowym zwiastunem, prezentacją… bądź zabawką.
Rentowność takiego przedsięwzięcia jest zapewne trudna w ocenie, gdyż koszt emisji kilkusekundowego spotu potrafi oscylować w sumach przekraczających roczne dochody kilkudziesięciu Kowalskich. Jednakże emisja takie spotu, właśnie podczas tego sportowego wydarzenia zapewnia zainteresowanie i rozpoznawalność nowego produktu na długi czas. Z tej okazji (tak naprawdę to z okazji premiery Borderlands: Handsome Jack Collection) studio Gearbox, twórcy i ojcowie marki Borderlands postanowili stworzyć swój spot reklamowy… który jest jednym wielkim żartem.
Oczywiście materiał nie został opublikowany podczas emisji NFL Superbowl, jednak należy docenić twórców za pomysłowość i nawiązania do reklam lat 80’-90’ minionego wieku. Poza tym, jakby nie patrzeć – działający Claptrap to mokry sen niejednego geeka.
Premiera Borderlands: The Handsome Jack Collection nastąpi już 27 marca. Tytuł zadebiutuje na Playstation 4 i Xboxie One.