Ubisoft odnosi się do fali krytyki wokół Assassin’s Creed Shadows
Fala kontrowersji dotycząca Assassin’s Creed nadal trwa. Gracze odnoszą się między innymi do postaci Yasuke, a także stosowanie flagi japońskiej grupy rekonstrukcyjnej bez pozwolenia. Ubisoft przeprosił za to w połowie lipca.
Dzisiaj natomiast pojawiły się dość obszerny post od twórców, w którym odnieśli się do kontrowersji związanych z premierą gry. Post skierowali do japońskiej części społeczności, podkreślając jej pasję do historii i poszanowanie integralności historycznej.
Ubisoft w swoim poście podkreślił, że ich główną intencją jest stworzenie wciągającego tytułu, przedstawiającego fikcyjną historię. Firma zwróciła również uwagę na krytykę wobec współpracowników, pisząc, że gra była konsultowana z wieloma osobami, które nie są odpowiedzialne za decyzje zespołów kreatywnych.
Twórcy opisali również postać Yasuke jako “przedmiot debaty i dyskusji”, do czego mają odnieść się w narracji gry. Nowa część Assassin’s Creed ma -zdaniem twórców – ewoluować aż do momentu premiery.
Assassin’s Creed Shadows będzie miało premierę 15 listopada 2024 roku na PC oraz konsole Playstation 5 i Xbox Series X/S.
Kolejny zwiastun 2 sezonu Arcane już dostępny!
Przedwczoraj pojawił się kolejny zwiastun 2 sezonu Arcane. Od premiery pierwszego sezonu minęły już 3 lata, a premiera drugiego sezonu będzie miała w listopadzie tego roku.
W zwiastunie możemy zaobserwować urywek sceny, przedstawiający włamanie do pałacu w Piltover, prowadzone przez głównych bohaterów. Póki co nie znamy szczegółów dotyczących fabuły – zwiastun zdaje się przygotowywać fanów na zaskoczenia.
Pierwszy sezon animacji okazał się ogromnym sukcesem – średnia ocena na portalu IMDb wynosi 9.0. Natomiast zgodnie z zapowiedziami drugi sezon będzie ostatnią częścią historii Arcane. Twórcy zapowiedzieli jednak, że to dopiero początek współpracy z francuskim studiem Fortiche.
Phantom Blade Zero to nie kolejny soulslike. Znamy kolejne szczegóły!
Pierwsze zwiastuny Phantom Blade Zero mogą robić wrażenie widowiskowością walki i tempem akcji. W Internecie często pojawiały się również głosy, jakoby gra miała być kolejnym przedstawicielem gatunku soulslike.
Wątpliwości co do gatunku gry wyjaśnił jednak jeden z deweloperów, posługujący się pseudonimem Soulflare. W rozmowie z serwisem PCGamesN twórca zapowiedział, że tytułowi bliżej do gry akcji. Walka inspirowana jest tytułami takimi jak Ninja Gaiden czy Metal Gear Rising.
Twórcy już na początku postanowili, że gra nie będzie przedstawicielem gatunku soulslike. Tytuł ma dostarczać przede wszystkim pozytywnych wrażeń. Ponadto w grze mają być dostępne poziomy trudności. Soulflare podsumował w wywiadzie, że ich studio nie ma przywileju frustrowania graczy w sposób znany z gier FromSoftware.
Na ten moment nie znamy konkretnej daty premiery. Tytuł zmierza jednak na PC i konsolę Playstation 5. Za grę odpowiada chińskie studio S-Game.
Oto był dzisiejszy GnM Newshot! Zapraszamy do śledzenia naszej strony, gdzie znajdziesz najnowsze informacje o świecie gier!
Przygotował: Michał Kołacz