Wojen konsolowych ciąg dalszy. Tym razem Microsoft przekonuje, że udało mu się stworzyć znacznie popularniejsze marki niż jego największemu konkurentowi.
Starszy wiceprezes Microsoft Studios Phil Spencer, w rozmowie z dziennikarzami GamesIndustry, powiedział:
“Zawsze staraliśmy się stworzyć hity, które spopularyzują naszą konsolę i trafią do milionów odbiorców. Nigdy nie patrzyłem na gry produkowane w naszych studiach jak na zawartość, na którą tylko nieliczni będą w stanie wydać pieniądze.
Jeśli spojrzeć na nasze najpopularniejsze marki wyprodukowane własnym sumptem, okaże się, że radzą sobie niesamowicie dobrze w porównaniu do innych marek tworzonych w wewnętrznych studiach producentów konsol. Gdyby zestawić nasze marki z markami innych okazałoby się, że cztery nasze najpopularniejsze serii sprzedały się w większym nakładzie niż, dajmy na to, 11 topowych serii Sony. Liczy się tylko tworzenie czegoś, co ma znaczenie.”
Ciekawe czy Sony przejmie się tym atakiem i wytoczy swoje działa? Czas pokaże.