Wygląda na to, że nie trzeba wcale kupować nowych konsol by w pełni doświadczyć nadchodzącego tytułu Ubisoftu.

Dominic Guay na oficjalnym blogu Watch Dogs, opowiedział trochę o silniku graficznym Disrupt – który notabene był tworzony przez cztery lata – i działaniu gry na konsolach obecnej generacji:
“Wiedzieliśmy, że zanim gra trafi do sklepów pojawią się nowe sprzęty, ale chcieliśmy wspierać PlayStation 3 i Xbox 360. Na sprzętach tej generacji musieliśmy odrobinę zmniejszyć liczbę przechodniów. Nie ma aż takiego poczucia tłumu, ale to wciąż to samo doświadczenie.
Gracze będą się dobrze bawić z Watch Dogs na ten generacji, ale dopiero na next-genach czekają prawdziwe doznania HD (już to kiedyś słyszałem, 7 lat temu przy starcie obecnych konsol – dop. autora). Możemy skorzystać z lepszych shaderów, lepszej symulacji wiatru czy wody, większej ilości efektów cząsteczkowych czy lepszych warunków pogodowych. W zasadzie wszystkiego, co oferuje większa moc obliczeniowa. Nie martwcie się zatem, jeśli zamierzacie grać na PlayStation 3 i Xbox 360. Nie wytniemy żadnych istotnych mechanik. Nie ominie Was nic kluczowego.“
Zasadnicze pytanie – co z wersja na Wii U? Będzie ona bliższa next-genom, czy też current-genom?