Twórcy gry zapewniają – “pracowaliśmy bardzo ciężko, by na komputerach gra działała płynnie”.
Leon O’Reilly, szef działu technicznego w Ubisoft Toronto o wersji Splinter Cell: Blacklist na komputery osobiste:
“W wersji pecetowej mamy jedną ważną nową funkcję, a jest nią silnik obsługujący DX 11.Jesteśmy z tego bardzo dumni i nie możemy się już doczekać, aż fani dostaną grę w swoje ręce. Splinter Cell: Blacklist na PC będzie ponadto znakomicie zoptymalizowane. W przeciwieństwie do innych gier, w przypadku których wersja komputerowa powstaje dopiero później, po namyśle, my od początku zdecydowaliśmy się wydzielić zespół w Toronto, który będzie pracował nad funkcjami tworzonymi specjalnie z myślą o PC.
Pracowaliśmy bardzo ciężko, by wszystkie rzeczy na tej platformie działały płynnie, począwszy od sterowania i interfejsu użytkownika, a skończywszy na budowie nowego silnika dla DX 11. Dodaliśmy nawet nowe funkcje do rozgrywki specjalnie na potrzeby wydania komputerowego. Ta wersja będzie czymś specjalnym.”
Nowy Splinter Cell trafi na półki sklepowe 22 sierpnia bieżącego roku na PlayStation 3, Xbox 360 i PC w polskiej wersji językowej (napisy PL).