Pracownik studia CD Projekt RED opowiada o różnicach między obecną, a przyszłą generacją konsol.

Konrad Tomaszkiewicz w rozmowie z dziennikarzami Games Master, powiedział:
“Produkcja wersji na konsole następnej generacji przebiega bezproblemowo. Koledzy obecnie opracowują wersję 64-bitową, którą następnie odpalimy na konsolach i zobaczymy, co musimy pozmieniać. Mamy pełne wsparcie Sony i Microsoftu, jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni. Jestem pewien, że po drodze pojawią się jakieś problemy, ale na razie podoba nam się fakt, że obie konsole są podobne do pecetów, dlatego programistom łatwiej będzie dostosować silnik do tych platform. Kiedy konwertowaliśmy Wiedźmina 2 z pecetów na Xbox 360, było to dla nas duże wyzwanie, ponieważ maszyna ta miała już pięć lat.“
Wiedźmin 3: Dziki Gon trafi na konsole następnej generacji, a także na komputery osobiste, najwcześniej w kwietniu przyszłego roku.