Wybierzemy ścieżkę dobra czy zła? Ubisoft w swojej najnowszej produkcji zamierza uderzyć w nasze sumienia i to od nas będzie zależało w jaki sposób ułoży się fabuła w grze.
Będziemy nieskazietelni, czy po prostu będziemy wybierali mniejsze zło? Sam od zawsze starał się zrobić wszystko, aby wiedzieć jak najwięcej i nie pozostawiać po sobie śladów. Co będzie w Blacklist? Dokładnie to samo – gra postawi nas przed sytuacjami, w których będziemy musieli chociażby zdecydować czy zabić swój cel lub oszczędzić go, pomóc swoim sojusznikom czy zostawić ich na pastwę losu. Wszystko jest w naszych rękach.
“Wiele dyskutowaliśmy o moralności. Zastanawialiśmy się, jak możemy sprawić, by gracz czuł tę moralność w grze. Po wielu interesujących dyskusjach zgodziliśmy się, że jeśli chcesz mieć w grze prawdziwą moralność, nie możesz jej łączyć z mechanizmami lub systemem. Gracz będzie wówczas poruszał się bowiem w obrębie systemu. Nie będzie podejmował decyzji na tej samej zasadzie, co w prawdziwym świecie” – powiedział Maxime Beland, dyrektor kreatywny nowej odsłony przygód Sama Fishera.
Splinter Cell: Blacklist ukaże się w przyszłym roku.