Oddział Ubisoftu z Singapuru jest niezadowolony z obecnych wymagań sprzetowych gry. W przyszłości chce je maksymalnie obniżyć, by dostęp do gry mieli wszyscy gracze.
Jesse Knapp główny projektant Ghost Recon Online, w rozmowie z dziennikarzami IncGamers, powiedział:
“Gdy chodzi o gry free-to-play, chcemy, by jak najwięcej osób było w stanie w nie zagrać. Z punktu widzenia projektu oznacza to, że zawsze chcemy wspierać możliwie najszerszy wachlarz sprzętu. Weźmy np. laptopy – jeśli możesz grać na swoim, dany produkt staje się dużo bardziej przystępny.
Naszym celem było jednocześnie zrobienie gry w HD, a to ma swoją cenę. Nie będę kłamał, nie jesteśmy zadowoleni z tego, w jakim miejscu się teraz znajdujemy w kwestii działania gry, w kwestii tego, jakie maszyny mogą pociągnąć Ghost Recon Online. Ale to właśnie jest całe piękno bycia serwisem sieciowym – każdego dnia pracujemy, by poprawić Ghost Recon Online.”
Dla przypomnienia poniżej prezentuje minimalne wymagania sprzętowe gry:
- System operacyjny: Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 2) / Windows 7 (Service pack 1), wersje 32-bit i 64-bit
- Procesor: Intel Pentium D 2,66 Ghz lub AMD Athlon64 X2 3600+
- Pamięć RAM: 2 GB dla Windowsa XP / 3 GB dla Windowsa Vista i Windows 7
- DirectX: DirectX 9.0c
- Karta graficzna: 256 MB, kompatybilna z DirectX i obsługą Shader Model 3.0
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
- HDD: 6 GB wolnego miejsca
- Urządzenia zewnętrzne: klawiatura, mysz
- Szybkość połączenia: 512kbps lub większa
- Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 9 (Windows Vista/Windows 7) / Internet Explorer 8 (Windows XP)