W Dark Souls najprawdopodobniej pojawi się łatwiejszy poziom trudności

Logo Gramy na Maxa GnM Audycja Podcasty Recenzje

Hidetaka Miyazaki From Software, rozważa wprowadzenie łatwiejszego poziomu trudności do gry, by każdy gracz mógł zapoznać się ze światem mrocznego fantasy.

Miyazaki w wywiadzie dla dziennikarzy z brytyjskiego Metro, powiedział:

Osobiście wolałbym, by moje gry były opisywane raczej jako „satysfakcjonujące” niż „trudne”W rzeczy samej moim celem jest danie graczom poczucia spełnienia, które zapewni im właśnie poziom trudności. Zdaję sobie jednak sprawę, że Dark Souls nie należy do łatwych gier i wiele osób może wahać się, czy zagrać. Ten fakt jest dla mnie bardzo smutny i zastanawiam się, czy powinienem przygotować inny poziom trudności, gdzie każdy dałby sobie radę, czy ostrożnie informować wszystkich graczy o poziomie trudności w naszych produkcjach.

Przypuszczam jednak, że ludzie niekoniecznie preferują łatwe gry; chcą interesujących produkcji, którym warto poświęcić swój czas. Wydaje mi się, że utrudnienia czy stres, które niekoniecznie wiążą się z atrybutami „interesujący” czy „warty wypróbowania”, zostaną ostatecznie usunięte. Jeśli we współczesnych czasach rośnie liczba graczy preferujących łatwe gry, przypuszczam, że jest tak dlatego, że wysoki poziom trudności dla wielu z nich nie jest interesującym, wystarczająco ważnym elementem.

Oczywiście, Dark Souls jest trudny. Ale czy aż tak bardzo jak Demon’s Souls? Nie sądzę. Zresztą to właśnie poziom trudności jest jednym z czynników, który przyciąga graczy do tej gry.

Exit mobile version