Dawno nie słyszeliśmy żadnych informacji dotyczących BioShock Infinite. Świeże doniesienia sugerują, że twórcy wciąż nie są pewni co znajdzie się w ostatecznej wersji gry.

Chodzi o tryb multiplayer, który – według nieoficjalnych informacji – był powodem opóźnienia premiery Infinite, który pierwotnie miał ukazać się jesienią bieżącego roku (obecnie premiera ma mieć miejsce na początku roku 2013).
Jeżeli faktycznie chęć implementacji multi spowodowała obsuwę… To według nowych doniesień, ten czas poszedł na marne. Bowiem, jak podaje Kotaku, dwa tryby co-op zostały usunięte z gry. Pierwszym miała być wariacja na temat popularnej mechaniki tower defence, drugi tryb miał oferować zabawę podobną do kooperacyjnego Spec Ops znanego z Modern Warfare 3.
Informacja – nawet jeżeli prawdziwa – nie powinna dziwić. W końcu Ken Levine wielokrotnie podkreślał, że twórcy eksperymentują z różnymi elementami gry, co nigdy nie oznacza, że zostaną one zaimplementowane w ostatecznej wersji produktu.
Ach, a przy okazji – dowiedzieliśmy się, że studio Irrational Games opuścili Tim Gerritson i Nate Wells, a Rob Fergusson z Epic Games wzmocni jego szeregi już od jutra.
Miejmy nadzieję, że BioShock Infinite ukaże się w pierwszym kwartale przyszłego roku…