Jeżeli liczyliście na konwersję Metal Gear Rising: Revengeance na przenośną konsolkę Sony, to niestety będziecie musieli obejść się smakiem. Zgodnie ze słowami Yuji Korekado (Creative Producer w Kojima Productions), PS Vita nie jest brana pod uwagę ze względu na zbyt małą moc przerobową konsolki.

Zasadniczym problemem Vity według Korekado jest zaimplementowany w grze system „free cut blade mode” (polskie „swawolne ciachanie mieczem”). Do efektu totalnego zniszczenia jakie pragną zaprezentować twórcy w grze potrzeba naprawdę pokaźnej mocy, na którą obecnie stać jedynie PS3 i Xboxa360. Ponoć jedyną rzeczą której nie będziemy w stanie dowolnie posiatkować na kawałki będą budynki, a i te będzie można zdematerializować na wiele różnorakich sposobów.
„Na chwilę obecną nasz tryb zniszczenia wyciska ostatnie poty z konsol stacjonarnych, dlatego też nie myśleliśmy o przeniesieniu naszej produkcji na handheldy”. Na chwilę obecną powiadasz Panie Korekado? Zatem czekam z niecierpliwością na to co przyniesie przyszłość.
P.S. O Nadchodzącej grze z serii Metal Gear robi się coraz głośniej. Niedawno wypłynęła przecież również informacja o psie-robocie którego będziemy mogli spotkać w grze.