Spragnieni informacji z nadchodzącej trzeciej części Wiedźmina? Pan Maciej Szcześnik z CD Projektu uchyla rąbka tajemnicy.
Na łamach serwisu Click został opublikowany wywiad z projektantem rozgrywki w CDP Red, Maciejem Szcześnikiem.
,,Na początku Geralt ma do wyboru pięć znaków. Ale na tym się nie kończy – w Wiedźminie 3 wprowadzamy nowe tryby rzucania zaklęć, które podwajają dostępną liczbę znaków. Te “alternatywne wersje” odblokowują się z rozwojem postaci, ale to nie po prostu mocniejsze wcielenia tych samych czarów – otwierają zupełnie nowe opcje taktyczne’’.
,,Weźmy na przykład Aard. Podstawowa wersja tego znaku wysyła kinetyczne uderzenie ogłuszające lub przewracające wroga. Z czasem gracze odblokują jego alternatywną wersję, która po przytrzymaniu przycisku skutkuje falą uderzeniową przewracającą wszystkich otaczających wrogów (możecie zauważyć to w zwiastunie z rozgrywką). Podobne podwójne zastosowania dostanie każdy ze znaków’’ – twierdzi Szcześnik.
Wiedźmin 3: Dziki Gon zawita na półkach sklepowych już w przyszłym roku.