Czy trzeba wydać miliony na reklamę, aby twórcom i wydawcy zwróciła się kasa? Czy na plus mogą wyjść tylko właściciele znanych i uznanych marek? Okazuje się, że niekoniecznie.
Przejęcie przez Starbreeze Studios w kwietniu 2012 roku niewielkiego Overkill Software jest z pewnością jedną z najszczęśliwszych decyzji, jakie podjęło to studio. W oświadczeniu do inwestorów opublikowanym przez szwedzką firmę (i przetłumaczonym przez gamereactor.eu), twórcy chwilą się, że środki przekazane na produkcję gry PayDay 2 przez wydawcę w całości zwróciły się dzięki preorderom. Sześć dni przed premierą!
Dobitnie świadczy to o zainteresowaniu jakim cieszy się gra. I nic dziwnego – ze zwiastunów, wypowiedzi producentów i komentarzy uczestników bety PayDay 2 wyłania się obraz solidnej gry. Więcej misji, rozbudowany gameplay i dopracowany system zdobywania doświadczenia: czy możemy spodziewać się kooperacyjnego przeżycia na miarę Left4Dead?
Na sukces z pewnością wpłynął webserial wyreżyserowany przez Demiana Lichtensteina. Jest on odpowiedzialny także za pełnometrażowy film PayDay, którego premiera planowana jest na 2014 rok.