Oglądając zwiastuny najnowszej produkcji Quantic Dream można odnieść wrażenia, że gra zmierza na PlayStation 4.
Guillaume de Fondaumiere, CEO w Quantic Dream, w ostatnim wywiadzie dla serwisu New York Daily News przyznał, że Beyond: Dwie Dusze zawdzięcza swoją grafikę głównie PlayStation 4. To dzięki pracy na wczesnych dev-kitach nowej konsoli Sony, studio zaznajomiło się z kilkoma ciekawymi rozwiązaniami.
Beyond: Dwie Dusze korzysta m.in. z wysokiej jakości renderingu w czasie rzeczywistym:
“To właśnie powoduje, że gra wygląda tak świetnie, jak możemy to obserwować na zwiastunach i galeriach zdjęć prosto z gry. Nie myśleliśmy, że będzie to możliwe na Playstation 3. Zrobiliśmy to najpierw na Playstation 4, a potem zastanawialiśmy się, czy podobne rozwiązanie mogłoby się pojawić na PS3. Niektóre z rozwiązań w Beyond, zostało zainspirowanych tym, co udało nam się osiągnąć na dev-kicie przeznaczonym dla nowej generacji.“
A Wy czekacie na nadchodzące dzieło Davida Cage’a?