Sprawa dotyczy gry otwierającej tegoroczną prezentację Microsoftu na targach E3 – Metal Gear Solid V. Dyrektor artystyczny sprawujący pieczę nad projektem wypowiada się na temat klimatu nadchodzącej produkcji.

Materiałów „po E3” ciąg dalszy. Tym razem za sprawą Konami do sieci trafił wywiad z dyrektorem artystycznym serii Metal Gear Solid. Yoji Shinkawa brany na spytki przez japońską piękność wyjawia, która z zaprezentowanych (nowych) postaci jest jego ulubioną, którą ze stworzonych przez siebie wersji Snake’a lubi najbardziej, oraz porusza temat zmian jakie zaszły w pracach nad grami Kojima Productions wraz z przejściem studia na silnik Fox Engine. Cały materiał możecie obejrzeć poniżej.
Przyznam szczerze, że przygodę z serią Metal Gear Solid rozpocząłem niedługo po premierze czwartej odsłony serii, gdy wujaszek Snake’a miał już sporo latek na karku. Choć na Guns of the Patriots nie czekałem praktycznie wcale, nadchodzącego Phantom Pain nie mogę się po prostu doczekać.
Szykuje się hit! Uważacie podobnie czy pragniecie wejść z polemikę, czytaj inteligentną dyskusję?