Gorący tytuł tegorocznych targów E3 doczekał się nowego dziennika deweloperskiego. Drew McCoy razem z kilkoma innymi członkami zespołu wyjawia myśl przewodnią całego projektu.
Przede wszystkim, chcemy dostarczyć graczom tytuł który zapewni im niesamowitą dawkę zabawy! – powiedział McCoy i choć wydaje się to mało oryginalne, mam przeczucie, że tym razem Respawn Entertainment może osiągnąć zamierzony cel.
Twórcy zauważyli także zbyt często wykorzystywanie tych samych motywów w różnego rodzaju produkcjach ostatnich lat, przez co zapragnęli zaimplementować w Titanfallrozwiązania unikalne, innowacyjne i dostępne tylko w ich tytule. Jak dla mnie to wszystko brzmi jakoś tak dziwnie znajomo, ale trzeba przyznać że sam pomysł biegania po ścianach budynków, będąc gonionym przez olbrzymiego mecha, wygląda niezwykle widowiskowo.
Jeżeli zastanawialiście się jak to możliwe że malutki żołdak będzie mógł stanąc oko w oko z przepotężnym robotem i wyjść z tego starcia w jednym kawałku (powiedzmy), to tym bardziej powinniście zapoznać się z poniższym materiałem. Miejsca na temat balansu postaci też się trochę znalazło.
Widowiskowy FPS z multiplayerem imitującym rozgrywkę jednoosobową wyjdzie na PC, Xbox One i Xboxa 360 na początku przyszłego roku. Nie wiem jak wy, ale osobiście nie mogę się doczekać.