Bioware obiecał nam remont “Anthema”, gry robionej w pośpiechu i z nadzieją, że “jakoś to będzie” i teraz rzuca trochę światła na to, jak zamierza go przeprowadzić. Informacjami dzieli się z nami we wpisie na blogu firmy Christian Dailey. To dyrektor studia Bioware Austin, które zajmuje się “Anthemem Next”. Dailey wcześniej prowadził zespół odpowiadający za aktualizacje i zawartość dodawaną do gry po premierze.
Kierownik oddziału Bioware zdradza, że przeprojektowanie znajduje się w fazie “inkubacji”, czyli eksperymentowania i prototypowania rozwiązań, które twórcy chcą wprowadzić do produkcji. W prace zaangażowanych jest 30 osób. To niewielki zespół, który ma cechować się jednak większą elastycznością, niż duża grupa produkcyjna.
Minie dużo czasu, zanim ujrzymy nową twarz “Anthema”, ale za to studio chce zabrać nas ze sobą w tę podróż i dzielić się postępami z produkcji. Będzie się to wiązało z zobaczeniem wielu pomysłów, które koniec końców mogą nie znaleźć się w grze, albo początkowo nawet nie podobać się fanom i fankom. Liczą jednak na konstruktywną krytykę z ich strony. Twórcy zamierzają komunikować się z graczami i graczkami organizując spontaniczne streamy, publikując posty w mediach społecznościowych, albo wpisy na blogu firmy.
News za CD-Action.